Thursday, November 27, 2008

buFday budak kecik...














herm..smalam 26 november 2008 bufday nephew aku..mohd danial hakimi bin haffiz rizal...hoho..dah bsar budak nie..dh 8 tahun...plan nie last mnit kakak ipar aku buat..mase tghari tuh...die call aku...aku ape l.g gelabah...kul 2 aku dh ckp kat nora ko siapppppppppppp sekarang...ko kena tlg aku...hehhe..aku pun amik die...g beli party kit, spoon n fork,paper plate seme...brang nak masak<--masalahnye kakak ipar aku tuh suh aku wat spghty..erk..aku nie yg terlebey terer masak..skdar ske2x otak aku beli bende yg aku rasa btulla kut..aku kena saman..sbb x ltak sticker parking..ahahah amik ko RM30 tau x...mama cakap byar sndiri..perghh..ampus aku!!ahahah.so dlam 2 jam lebey cr brg..aku balik umah...huh..mulakan tugasannnnnnn...nasib la maid abg aku ade..pluss tenaga kerjaaaaa banyak..so aku pun suh dowang potong2x ape yg patut then aku pun tunjuk kepakaran aku.....nyum2x...nora cakap..aza manis..k tmbah garam skit..tmbah air skit..dumdumdamdudmaam...siapppppppp...pkul 530 dh wei...party kita kul 6...gerak2x...aku pun pegi anta seme brang2x nie kat offiz...party nie suprise skit..khas untk danial..so aku g siap2x tmpat ngan kakak ipar aku,stuff dia n mama aku...pnat2x...dlm kul 6.30 cam...bufday boY smpai..ahahha..surpRiseeeeeeee....phewwww...blow2x the candle..erk x padam..wkakak..padan muke ko budak..aku dh beli magic candle..smpai mampus la x padam candle ko tuh..wkakaka...bengang die ngan aku..tp last skali aku dh ksian terpaksa la suh die stop..ahaha..best jgak la dat day becoz ramai gak dtg..ngan budak2x..aku mmg ske budak2x...so aku melayan jewk..stakat kfc tuh dh 2x aku g..wkakkaka..muke aku jerk..nsib dkat kfc tuh..then plg best ade yg puji spghty tah pahape aku tuh...wkakaka..siap ade kawan mak aku mntak recipe...adoi..aku nak ckp pun aku x rety..yg aku ckp..aunty masak jekw ikut ske..ahaha..msti sdap..then dlm kul 9 camtuh smee dah balik...kemas2x brang..dlm kul 11 balik umah..openat...tido...then aku balik umah..aku mandi...then aku tido..suk pagi bgun smayang sbuh..tido tghari baru bgun..then baru g bekerjaaaaaaaa.....

No comments: