Monday, August 2, 2010

confuse..lallalal A n B

heart says=)

A=Ex
B=cinta yg xpnah jmpa..

arghhhh aku confuse..aku xtau ape la aku tgh buat skang...gggrrr..ko dtg A mase aku dgn B dah dkat stgah staun berkawan..even aku xpnah jmpa B..tp B TEMAN aku tyme aku dh putus ngan A...mmg aku penah bengang ngan si B,sbb perangai dia nie nampak cam player...tp dia ckp dia suke berkwan..dia nie sebjik cam EX aku sblum A...tp aku xtahu la nak ckp camne..aku xnak g dkat A...B plak sedey..sbb aku dh bek dgn dia...and kalau aku g kat B,A plak prob...arghhh..aku mcm rasa aku nak tnggalkan dua2x je..sbb aku dah SERABUT...!

 B mmg prangai mcm budak2x..yela dia bru 21...and sgat x matured..and aku pun xtahu la..xkan aku plak nak didik dia plak..susah jugak nak ckp..B mmg jrang call or msg aku..kalau dia bercredit dia akan call la..A plak skang nie brubah dia tuh aku xtahu btul ke x...terlalu obses ngan cinta...kdang2x aku serabut jgak...mmg aku dh share mcm2x ngan ko..tp aku rasa ko xperlu sgat obses benda camni..sbb kesilapan ko yg dulu bkan nie cara dia..okei!


A nie blum couple mksud aku skang nie..dh nmpak dia nie..cam aku lmbat rep ym..dh ckp..kalay bz xpela..nanti dia text..dia nak out..adoi..patsuh cam org couple...si B nie plak mmg xlayan lgsung..lntk ko la ko nak msg ke ym sape..

A tahu aku ade B..tp B dh mula nmpak aku berubah sbb dia like pix aku ngan A..and status dia pun byk cam aku rasa mmg dia tujukan kat aku...

tp buat mase skang..aku nak biar mase menentukan..kalau ade jodoh aku ant salah satu tuh..aku trima..if xde pun aku terima...!=)






 

1 comment:

Nurita Zakaria said...

sbr jelah beb..
ko wat solt ishikrh...
mtk ptnjuk ALlah..
insyaAllah dprmudahkn..
;)