Tuesday, August 17, 2010

i am not perfect

heart says =)

OMG!!!im speechless..yaa!!saya tidak terkata..!!!mahupun berkata...!!benda yg aku ternmpak dr HP kwan aku bila si B ckp dia xnak layan aku dh..dah delete seme num aku becoz dia nak bg ruang aku dgn si  A....dia kata dia nak tgk aku bahagia n happy..dia sedar dia jauh...aku sedey sgat...smbil makan GCB Mc`d terus x hbis..sbb aku terkejut..aku tnya kwan aku..dia SERIUS ngan aku la selama nie?member aku ckp..dia SERIUS BEB...seme kat FB tuh seme kawan dia...dia kata dia dah tawar hati ngan aku sebab dia mmg  x smpai hati nak ckp ngan aku..and nak biar aku let go with A...aku jadi SENTAP...
 huishhh...aku beranikan diri even takut thap karma utk text dia...tp aku gagahkan jugak...sbb aku tau..dia yg teman aku waktu A tinggalkan aku..2x dia try nak rapat ngan aku..tp 2x gak aku balik dgn A..tp kali ke3???---aku x pasti..tp aku tetap SAYANG kat B....B ade ckp,u tau x..i snggup set jam pagi2x sbb nak wish u morning..even i xde credit..i ngantuk...i bangun jugak sebab i syg u..i nak wish u..tp i x smpai hati i nak ckp..i nk u happy jerk..so kalau u nak g kat A,xpe..sbb dia tau dia jauh...sedey nye aku...KEJAM ke aku?erm tahla..kuasa tuhan..aku x tahu nanti...tp aku ttp syg ko...=)..ada jodoh aku hrap aku dpt jmpa ko..ko orang yang teman aku..chillkan aku..TERIMA KASIH...

al-kisah pasal A....dia terbaca msg aku kat hp aku tyme nak bukak puasa..aku ckp aku syg B...aku tau dia mrah..tp aku nie manusia biasa yg x penah lari dari salah...aku bukan x syg dia..tp sayang aku kat dia juz sbgai kawan lg..xde pun sedikit perasaan syg utk nak anggap dia BF aku..yela..dengan apa dia dah buaat...susah utk aku nak trust dia balik..tp sbgai kwan baik mungkin boley..aku x halang dia utk dia cari org lain..sbb bgi aku..jgn dia berharap dengan aku..aku tau dia akan marah dengan bnda nie...tp kita manusia..sbb dia penah ckp dlu..dia xkan cr org laen..tp tgk2x dia couple ngan sorang minah nie..then alsan dia nak lupakan aku..okei..fine..aku x kisah...tp perasaan aku xde mcaam dlu lagi...aku minta maaf sgat..tp aku xley lawan kuasa tuhan..kalau andaikata aku bley berbaek dgn ko...

mission utama aku bkanla utk membuat plhan yg trbaik..sbb aku percaya pada takdir tuhan...Dia yang akan tentukan jodoh,hidup,future and apa2x..cuma aku berserah pada tuhan..sebab dalam otak aku hanya ada satu..MAMA + PAPA + FAMILY + CAREER = hidup BAHAGIA!!

No comments: