Thursday, September 16, 2010

Oh Yeah

heart says =)

setelah bercuti hampir smnggu sempena raya..semakin tenang dan tenang...kisah cerita A and B..aku tolak tepi..sebab aku x pilih A and B..both aku anggap biasa...salah sorang dr A and B jerkla yg xley terima hakikat...tp xpela..so skang saya SINGLE...pepatah ore Putih berkate " SINGLE IS SIMPLE,COUPLE IS TROUBLE!!!!" and dengan yg demikian..saya telah memilih jalan utk tidak bercouple..erm biar masa yg tentukan saya dengan sape..malas nak fkir buat sakit hati...so berkawan la dengan sape2x jekr k..tp jangan nak SCANDAL-SCANDALICOUS plak..seperti yg dilakukan oleh kwan saya..org nie SAYANG..org nie DARLING..org tUh AYANG..pening kepala aku..sebab bkan ape..xnak org label kita kaum HAWA nie sebgai murahan...lgpun pusing2x org yg same jugak...aduyai...tp len cerita dengan member aku yg dah pndang sorang nie..dah ngadap sorang nie..bila ade PROBLEM..tau la plak ko nak cr gang2x ko..tp bile ko dah senang..ko ngan gang2x ko HEBAT jerkla..mane nak cari gang susah ko dulu...pening2x...bkan niat nak mengutuk member..tp sekadar LUAHAN hati sahaja...so dgn mengambil contoh member2x aku..aku rasa malas utk berfkir tentang CINTA ni lagi..bkan ape..biar CINTA datanng secara NATURAL....bkan dipaksa bkan terpaksa bukan utk tunjukkan kita DESPERATE!!!!  end of story...coz ade 2 entry lagi akan diceritakan..kihkihkih =)

No comments: